Sayfalar

Pazartesi, Ekim 20, 2008

MKY ile karşılaşma ve ...

İnsanların kaçta kaçı düşünür?
Düşünenlerin kaçta kaçı karşılaşır
ve açılır birbirine
Ortak ilgi alanına sahip insanların görüşmesi konusundaki fikirlerimi yazmıştım. Böyle fırsatlar ele geçtikçe değerlendirmeye çalışıyorum . Internet üzerinden tanışıpta yüz yüze görüştüğümüz kişiler de oluyor. Kendi adıma bu görüşmelerden çok istifade ettim. - mesela VS OpenCv ilgimi perçinledi, HB FannTool'un gelişmesinde yönlendirici oldu - İşte bu tarz görüşmelerden biri geçtiğimiz cumartesi gerçekleşti.

MKY ile cumartesi iş çıkışı buluşmak üzere sözleştik. Görüşmemiz ilk olması hasebiyle daha çok tanışma faslı tarzında oldu. Anlayabildiğim kadarıyla MKY, pek çok konuda benden daha bilgili ve dahi benden daha genç bir arkadaş. Özellikle G.A. benzeri YZ metodlarıyla ilgili ciddi çalışmaları olmuş....

Sonuçta ortak ilgi alanlarına sahip insanlarla tanışmanın konuşmanın verdiği bir memnuniyet kaldı. Böyle niteliklere sahip gençlerle tanışmak da umut kaynağı oluyor. Ah bir de öğretici yazılar yazarak projeler yayınlayarak, bilgisini umumun istifadesine açsa.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

sizin adınıza sevindim , birlikten güç doğsun

sitenizin hemen başındaki Cemil Meriç alıntısına aynen katılıyorum ,bu sözler çok hoşuma gitti.

programlama hobime bir müddet ara vermek durumundayım , fakat yine de siteyi ziyareti aksatmıyorum.

başarılar dilerim

hoşçakalın

mkysoft dedi ki...

Bende tanıştığım için memnun oldum. Yıllardır elimden geldiğince bilgimi insanlar ile paylaşmaya çalışıyorum. Ancak YZ konusunda kendimi tam donanımlı göremedim bu güne kadar, bu nedenle acaba yanlış yazarmıyım diye çekindiğimden döküman yazmadım. Bu işi daha iyi yapan insanlar tanıdığım için onlara saygısızlık olabileceğini düşündüm belkide. İnşallah bundan sonra yazmaya gayret edeceğim. Sanırım yazıları gunce.mkysoft.com adresinde yayınlarım forumlar dışında.

Volkan SALMA dedi ki...

yine iş yeri tatile göndermişti buralardan uzak kalmışım :) Ne güzel şeyler olmuş..

birol kuyumcu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
birol kuyumcu dedi ki...

Devamlıda tatile gidilmez ki giden var gidemeyen var :)
Müsait bir vakitte Ankaradaki arkadaşlar olarak topluca bir araya gelmek lazım aslında